wtorek, 30 kwietnia 2013

Stalowa Wola - Miasto rowerów... i to jakich!

Witam!
Dzisiaj byłem w Stalowej Woli. Obowiązkowo musiałem odwiedzić słynny, stalowowolski targ obok dworca PKS, na którym podobno można spotkać niebanalne Romety (Dla mnie to największa atrakcja turystyczna.).
Przy wjeździe do Stalowej od strony Niska zauważyłem kilka Wigier i Jubilatów, Waganta, Oriona i... Tylera (damkę)!
Na parkingu powitał mnie szary Polonez MR'87, wyraźnie było widać, że ktoś nim jeździ na co dzień.
Po drodze na targ (A był on zaledwie 200 m od parkingu) przemknęło mi kilka składaków, m.in. jasnozielony Flaming, mnóstwo Wigier, Jubilatów, ze dwa Agaty, Wagant i kilka Ukrain. Wszędzie takie sprzęty! Mało nie dostałem oczopląsu, bo gdzie się nie obejrzałem tam takie rowery!
Już wtedy wiedziałem, że prędko tego miasta nie opuszczę.
Gdy dotarłem na targ, widziałem znów mnóstwo Ukrain, wszelkiej maści składaków Romet, Waganta, starego Diamanta, oraz... CZTERY DUŻE, MĘSKIE ZZR-y i kolejne dwa Tylery. W sumie widziałem już 3 Tylery jednego dnia!
Gdy przeszedłem targ wzdłuż i wszerz zgłodniałem z wrażenia i odwiedziłem niedaleką Biedronkę, gdzie kupiłem sobie pączka. Przed wejściem do wspomnianego sklepu, zobaczyłem kobitę na wiśniowym Flamingu w idealnym stanie. Jeden z pierwszych wyprodukowanych jako Romet, a nie ZZR!
Lecz gdy wszedłem do "Biedry" czekał mnie jeszcze większy szok - Rometowska damka z początku lat 70. Jasnoszare siedzenie (Takie jak w Karatach, Sokołach i pierwszych Flamingach), bordowy kolor... W dodatku charakterystyczna dla Rometów z początku lat 70. przednia lampa. Do złudzenia przypomina ona taką jak w tym Jubilacie, lecz jest metalowa i ma zaokrągloną tylną część. Niedawno była taka na allegro. Nie potrafię teraz znaleźć żadnego zdjęcia takiej lampy.
Po nabyciu pączka, w drodze powrotnej zobaczyłem jeszcze Karata, oraz mnóstwo Jubilatów, Wigier i Ukrain.
Podsumowując, w Stalowej Woli można spotkać niezliczone ilości Rometów wszelkiej maści i bardzo polecam odwiedzić to miasto wszystkim zainteresowanym składakami i nie tylko.
A może czyta nas ktoś ze Stalowej? :)

Pozdrawiam, Squadaquedriver
_________________________________________

Zapraszam na nowe forum o rowerach Romet i ZZR - oldromet.fora.pl

1 komentarz:

  1. Playtech adds Slots to the UK's Top Three New Slots Provider
    Slot 이천 출장마사지 games supplier Pragmatic Play has 서산 출장마사지 added 과천 출장안마 Slots to the 광양 출장마사지 UK's Top Three New Slots Provider List. The game developer has 당진 출장안마 been in the business for

    OdpowiedzUsuń